Перейти до основного вмісту

Матеріали на дистанційну освіту

Матеріали на дистанційну освіту 5, 9-11 класи

5 Б КЛАС
19. 03. Тема «Україна в період незалежності. Революція гідності». Опрацювати параграф 21 на сторінці 118-124. Виконання тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/test-do-temi-istoriya-ukra-ni-v-pam-yatkah-45737.html.
02. 04. Тема уроку «Як працюють історики. Літописці української історії». Опрацювати параграфи 24-25 на сторінці 132-142. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/davnogrecka-kultura-888.html
09. 04. Тема уроку «Хто започаткував наукові дослідження історії України» Опрацювати параграф 26. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/test-hto-zapochatkuvav-naukovi-doslidzhennya-istori-ukra-ni-94667.html
16. 04. Тема уроку «Наукове та художнє слово про минуле» Опрацювати параграф 27. Виканати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/naukove-ta-hudozhne-slovo-pro-minule-86556.html
23. 04. Практична робота. Родове дерево. Опрацювати параграф 28.

9 А КЛАС
16. 03. Історії України, повторюйте тему «Українські землі в складі Австро-Угорської імперії в ІІ половині ХІХ ст.»
1.     обовязково, подивіться відео за посиланням, яке скину.https://www.youtube.com/watch?v=o1WrxrguZYA
2.     . далі скидаю зразок ДПА, щоб ви мали уявлення https://www.youtube.com/watch?v=6FwACiqQpwc
17. 03. Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ століття. Опрацювати параграф 27 (С. 185-192). Виконувати тести: https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-socialno---ekonomichnogo-rozvitku-naddnipryanschini-na-pochatku-hh-st-45202.html
20. 03. Український політичний і національний рух на початку ХХ ст. Опрацювати параграф 28 (с. 192-199).
31. 03. Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності
в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини.
На вибір:
1.     Можна давати відповіді, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/urok-praktichne-zanyattya-ide-avtonomi-ta-samostiynosti-v-programah-ukra-nskih-politichnih-partiy-naddnipryanschini-42494.html
2.     Можна дати відповіді на 3 питання с. 199-203.

02.04. Тема уроку Політичне й громадське життя в Наддніпрянщині в 1905–1907-х роках.  Наддніпрянська Україна в 1907–1914-х роках. Опрацювати параграфи 30-31 на сторінці 203-218.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/p-4524.html
03. 04. Тема Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро-Угорщини.  Параграф 32, на сторінці 221-227.  Виконати тести https://naurok.com.ua/test/zahidnoukra-nski-zemli-na-pochatku-hh-st-4820.html
06. 04. Тема «Національне піднесення в західноукраїнських землях
на початку ХХ ст.». Опрацювати параграф 33-34 на сторінках 227 – 240. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/nacionalne-pidnesennya-v-zahidnoukra-nskih-zemlyah-na-pochatku-hh-stolittya-variant-1-6949.html
07. 04. Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель. Опрацювати матеріал підручника в параграфі 35 на сторінках 240-244. Дати відповіді на 3 питання.
10. 04. Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації». Виконати тести https://naurok.com.ua/test/ukra-na-pochatku-hh-stolittya-pered-viklikami-modernizaci-7618.html - КОНТРОЛЬНА
14. 04. Наука і техніка. Опрацювати параграф 27. Тести https://naurok.com.ua/test/rozvitok-osviti-ta-nauki-kincya-18---pochatku-20-st-255305.html
17. 04. Література й мистецтво. Прочитати параграф 28, скласти по матеріалу параграфа 12 тестів.
21. 04. Практичне заняття. Зародження масової культури. Опрацювати матеріал підручника на сторінці 247-248. Дати відповіді на питання 1. Що таке масова культура? 2. Що зумовило появу масової культури? 3. Назвіть приклади прояву масової культури в тогочасному суспільстві та визначте її вплив на події. 4. Сформулюйте перелік особливостей, які вирізняють масову культуру.
24. 04. . Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Розвиток культури й повсякденне життя  - кінець 18-початок 20 століття». Виконати два тести, які будуть враховані як тематичне оцінювання. Всім обов’язково вказати своє прізвище й ім’я – https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=995403.КОНТРОЛЬНА.
27. 04. Зрушення в соціокультурному житті України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Опрацювати 36 параграф. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=754417
28. 04. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Прочитати параграф 37- 38. Виконати текстові завдання

9 Б КЛАС
17. 03. . Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ століття. Опрацювати параграф 27 (С. 185-192). Виконувати тести: https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-socialno---ekonomichnogo-rozvitku-naddnipryanschini-na-pochatku-hh-st-45202.html
19. 03. Український політичний і національний рух на початку ХХ ст. Опрацювати параграф 28 (с. 192-199).
20.03. Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності
в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини.
На вибір:
3.     Можна давати відповіді, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/urok-praktichne-zanyattya-ide-avtonomi-ta-samostiynosti-v-programah-ukra-nskih-politichnih-partiy-naddnipryanschini-42494.html
4.     Можна дати відповіді на 3 питання с. 199-203.
02. 04. Тема уроку Політичне й громадське життя в Наддніпрянщині в 1905–1907-х роках.  Наддніпрянська Україна в 1907–1914-х роках. Опрацювати параграфи 30-31 на сторінці 203-218.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/p-4524.html
03. 04. Тема Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро-Угорщини.  Параграф 32, на сторінці 221-227.  Виконати тести https://naurok.com.ua/test/zahidnoukra-nski-zemli-na-pochatku-hh-st-4820.html
07. 04. Тема «Національне піднесення в західноукраїнських землях
на початку ХХ ст.». Опрацювати параграф 33-34 на сторінках 227 – 240. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/nacionalne-pidnesennya-v-zahidnoukra-nskih-zemlyah-na-pochatku-hh-stolittya-variant-1-6949.html
09. 04. Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель. Опрацювати матеріал підручника в параграфі 35 на сторінках 240-244. Дати відповіді на 3 питання.
10. 04. Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації». Виконати тести https://naurok.com.ua/test/ukra-na-pochatku-hh-stolittya-pered-viklikami-modernizaci-7618.html
16. 04. Наука і техніка. Опрацювати параграф 27. Тести https://naurok.com.ua/test/rozvitok-osviti-ta-nauki-kincya-18---pochatku-20-st-255305.html
17. 04. Література й мистецтво. Прочитати параграф 28, скласти по матеріалу параграфа 12 тестів.
21. 04. Практичне заняття. Зародження масової культури. Опрацювати матеріал підручника на сторінці 247-248. Дати відповіді на питання 1. Що таке масова культура? 2. Що зумовило появу масової культури? 3. Назвіть приклади прояву масової культури в тогочасному суспільстві та визначте її вплив на події. 4. Сформулюйте перелік особливостей, які вирізняють масову культуру.
23. 04. Урок контролю й корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Розвиток культури й повсякденне життя  - кінець 18-початок 20 століття». Виконати два тести, які будуть враховані як тематичне оцінювання. Всім обов’язково вказати своє прізвище й ім’я – https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=995403. –
24. 04. Зрушення в соціокультурному житті України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Опрацювати 36 параграф. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=754417
28. 04. – 30. 04. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Прочитати параграф 37- 38. Виконати текстові завдання



10 ті класи
16. 03. Перегляд відео про західноукраїн   Т    ські землі в міжвоєнний період, https://www.youtube.com/watch?v=gu3X_icDquA. Виконати тести - https://naurok.com.ua/test/zahidnoukra-nski-zemli-v-mizhvo-nniy-period-7516.html - КОНТРОЛЬНА
17.03. Культурний розвиток Західноукраїнських земель в міжвоєнний період (1921-1939 рр). Переглянути відео https://znohistory.ed-era.com/m5/l25. Виписати тези.
19. 03. Практична робота Настрої західноукраїнської молоді міжвоєнного періоду: між радянофільством та інтегральним націоналізмом. Виконати завдання https://naurok.com.ua/praktichne-zanyattya-nastro-zahidnoukra-nsko-molodi-mizhvoennogo-periodu-mizh-radyanofilstvom-ta-integralnim-nacionalizmom-117883.html
20. 03. Всесвітня історія. Китай та Індія в міжвоєнний період. Прочитати параграф 25 (С. 134-138). Скласти 12 тестів до параграфа.
30.03. Тема уроку «Японія в міжвоєнний період (1918-1939 рр.)». Опрацювати параграф 21 на сторінці 135-138.
Електронні джерела :
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=F-BdpW-QtlI
31.03
Практичне заняття «Протиборство політичних сил  Азії». Урок контролю і корекції навчальних досягнень з розділу «Держави Азії та Латинської Америки»
 02. 04.
Тема уроку «Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт». Опрацювати параграф 25 на сторінці 150-154. Виконати тест, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/test-utvorennya-vognisch-viyni-myunhenska-ugoda-65604.html
06. 04. Підготовчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Пакт Молотова-Ріббентропа. Опрацювати параграф 26, на сторінці 155-158. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM. Скласти тест на 12 запитань по 25-25 параграфах.
07. 04 – 09. 04 Початок Другої світової війни. Воєнні дії 1941-1942 рр. Опрацювати параграф 27- 28.
l
10. 04. Воєнні дії в 1942-1943 роках. Прочитати параграф 29. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/okupaciynty-rezhim-u-ponevolenih-kra-nah-ruh-oporu-8622.html
13. 04. Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору. Прочитати параграф 30. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/korinniy-perelom-u-viyni-okupaciyniy-rezhim-i-ruh-oporu-viyskovi-di-u-1943-1944-rokah-114735.html
14. 04. Завершення та підсумки ІІ світової війни. Світ після ІІ світової війни. Опрацювати параграф 31 - Виконати тести http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vsesvtnya-storya-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/10439-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-vii-dryga-svtova-vyina/18266-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-vii-dryga-svtova-vyina- КОНТРОЛЬНА ВСЕСВІТНЯ
16. 04. – 17. 04. - Початок Другої світової війни. Німецько-радянські договори 1939 р. Опрацювати параграф 30. Виконати тести 1.
21. 04. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/pochatok-drugo-svitovo-viyni-nimecko--radyanski-dogovori-1939r-85185.html. Дати відповіді на питання 1-6 на сторінці 207.
23. 04. - 24. 04. - Початок радянсько-німецької війни. Окупація України військами Німеччини та її союзників. Опрацювати параграф 31. Виконати тести, перейшовши за посиланням , потрібно обовязково вказати своє прізвище й ім’я - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=357326
27. 04. – 28. 04. Окупаційний режим в Україні. Прочитати параграф 32.  Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=248608
11 КЛАС
Підготовка до ЗНО:
Пройдені теми:
1.     16.03. Помаранчева революція. – опрацювати параграф 24 (с. 196-202). Пройти тести для закріплення матеріалу за посиланням: https://naurok.com.ua/test/pomarancheva-revolyuciya-65690.html
2.     19. 03. Міжнародні відносини. Ви повинні опрацювати до кінця параграф 24 (с. 202-207). Виконаєте завдання 1-5 на С. 206.
3.     20.03. Перегляд відео про незалежність https://www.youtube.com/watch?v=8pUGam33Zpw.
30.03.
Суспільно-політичне життя України у 2005–2013 рр. Опрацювати параграф 25 на сторінках 207-214.  Виконати завдання 1-4 після параграфа на сторінці 214.
Електронні джерела:
Виконати тести, перейшовши за посиланням https://videouroki.net/tests/11-klas-istoriia-ukrayini-tiema-31-variant-i.html#
Підготовка до ЗНО:
Тема «Українські землі в кінці 17- І половина 18 століття».Потрібно переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=dEBjH5iOH10
Виконати тести https://zno.genix.space/quiz/66/

02. 04. Тематичне оцінювання. Потрібно виконати тести, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/stanovlennya-ukra-ni-yak-nezalezhno-derzhavi-58581.html

Опрацюйте, будь ласка, статтю про суспільне-політичне життя, перейшовши за посиланням:http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/109552/11-Kulchytskyi.pdf?sequence=1
03. 04. Підготовка до ЗНО:
Тема : «Українські землі в ІІ половині  XVIII столітті». Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=VZS02ELbY_c
06. 04. Революція Гідності 2013–2014 рр. Опрацювати параграф 26 на сторінці 215-225.
Перегляд відео
09. 04. Збройна агресія Російської Федерації проти України. Опрацювати параграф 27 на сторінці 225-234. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=fRxyHkiHKm4
10. 04.- 13. 04. – Небесна сотня. Окупація та анексія Росією Криму. АТО. потрібно за допомогою методу фішбоун (скелет рибки) схематично зобразити в своїх робочих зошитах тему - Революція Гідності. Скласти кросворд по 27 параграфу на 10 запитан. Готувати тему на ЗНО "Українські землі на початку 19 століття" Відео тут https://www.youtube.com/watch?v=MlURaqyJE3M. Тести http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=3%2C31&show=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8
16. 04. – 17. 04. – Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Мінські угоди. Пройти тести. Всім відзвітуватися. Це залік по пам’ятках - http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/memories.html
23. 04. – 24. 03. - Суспільно-політичне і соціально-економічне становище. України в умовах «гібридної війни». Релігійне життя. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=770003.
27. 04. Культура, освіта, наука. Прочитати параграф 29. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-kulturnogo-zhittya-ukra-ni-v-roki-nezalezhnosti-319070.html
Підготовка до ЗНО – Тема на повторення – «Українські землі в ІІ половині ХІХ століття».  https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/istoriya-ukrayini/nadnipryanska-ukrayina-u-skladi-rosijskoyi-imperiyi-v-drugij-polovini-xix-stolittya
Тест по пам’ятках - https://naurok.com.ua/test/podorozh-ukra-    noyu-pam-yatki-arhitekturi-za-programoyu-zno-chastina-2-2731.html

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сьогодні в історії

Заснування столиці ацтеків Столиця ацтеків Теночтітлан – це величезне місто, заснований ацтеками в 1325 році посеред озера Тескоко. Згідно з легендою, на острів, що став центром майбутнього міста, що прийшли з півночі ацтеків заслали місцеві племена. Саме тут ацтеки і побачили знак з пророцтва –  орла, що сидітиме на кактусі, і тримає змію в пазурах. Цей символ досі використовується в мексиканській символіці. Через сто років після заснування місто розширився на площу 7,5 квадратних кілометрів, а населення зросло до 100 тис. осіб. На початку 16 століття місто розширився майже вдвічі, а його населення зросла, за різними даними, до 200-500 тис. осіб. Щоб розширити місто, ацтеки побудували на озері штучні дамби, які були досить міцними, щоб витримати вагу стоять на них храмів. Таким чином, примітивним ацтекам, практикуючим жертвоприношення, вдалося створити найбільший і найбільш населене місто за всю історію Землі до 15 століття н.е. Зрозуміло, такий величезний місто потребував...
Вислови відомих людей про критичне мислення "Виховуючи критично грамотну особистість, яка буде здатна діяти у спільноті як мисляча людина, ми зробимо крок на шляху до створення демократичної держави" (К.Мередіт, Д.Стіл).   "Демократія в новому тисячолітті залежатиме від виховання критично мислячих людей, які можуть оцінити минуле і сучасне, щоб передбачити майбутнє" (Говард Мулд).   "Критичне мислення - це мислення про мислення, коли ви мислите задля того, щоб удосконалити мислення" (Ричард Паул).   "Критичне мислення -  це складний процес, що починається з ознайомлення з інформацією, а закінчується прийняттям рішення" ( Шарко В.Д.).   "Мислення не існує поза контекстом. Тому відокремлення його від  загального шкільного навчального плану або щоденного життя є далеко не кращим шляхом опанування критичного мислення" (Джині Стіл, Курт Мередіт).   "Критичний тип мислення застосовують при вирішенні зада...